اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم
تیم تخصصی جام دانش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
شکل نوشتاری زبان عالی ترین و پیچیده ترین شکل ارتباط است (نوشته پور، ۱۳۷۸) و در سلسله مراتب مهارت های زبانی (شنیدن، گفتن، خواندن، نوشتن) نوشتن آخرین مرحله است که آموخته می شود و آموخته های بنیادی و تجارب مفید مهارت های زبانی در گوش دادن و سخن گفتن و خواندن در واقع پیش نیازی برای نوشتن محسوب می شوند. در دنیای امروز نوشتن از مهم ترین وسایل تفهیم و تفاهم ارتباط به شمار می رود و در نشر عقاید و افکار و نزدیک کردن جوامع بشری و اشاعه ی فرهنگ و تمدن نقش حیاتی دارد و هم چنین یکی از اهداف اصلی در دوره ی ابتدایی محسوب می شود و نزدیک به ۲۰% از کل ساعت تحصیل در دوره ی ابتدایی است ولی متأسفانه در شیوه ی آموزش و هم چنین در عملکرد دانش آموزان در نوشتن مشکلات خاصی مشاهده می گردد که تاکنون هیچ برنامه ی منسجمی در نظام آموزشی برای رفع مشکلات نگارش دانش آموزان ارائه نشده است
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با ضعف درسی
پیشگفتار در رابطه با ضعف درسی
مقدمه موضوع در رابطه با ضعف درسی
شناسایی مسئله در رابطه با ضعف درسی
توصیف وضع موجود
اینجانب …. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه …… مشغول تدریس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار
اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم در ۴۲ صفحه ورد و کاملترین نمونه در فضای مجازی
اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم با موضوع چگونه توانستم مشکل دیداری در درس املای ایمان کلاس پنجم ابتدایی را برطرف نمایم
تیم تخصصی جام دانش تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام پژوهی معلم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :
شکل نوشتاری زبان عالی ترین و پیچیده ترین شکل ارتباط است (نوشته پور، ۱۳۷۸) و در سلسله مراتب مهارت های زبانی (شنیدن، گفتن، خواندن، نوشتن) نوشتن آخرین مرحله است که آموخته می شود و آموخته های بنیادی و تجارب مفید مهارت های زبانی در گوش دادن و سخن گفتن و خواندن در واقع پیش نیازی برای نوشتن محسوب می شوند. در دنیای امروز نوشتن از مهم ترین وسایل تفهیم و تفاهم ارتباط به شمار می رود و در نشر عقاید و افکار و نزدیک کردن جوامع بشری و اشاعه ی فرهنگ و تمدن نقش حیاتی دارد و هم چنین یکی از اهداف اصلی در دوره ی ابتدایی محسوب می شود و نزدیک به ۲۰% از کل ساعت تحصیل در دوره ی ابتدایی است ولی متأسفانه در شیوه ی آموزش و هم چنین در عملکرد دانش آموزان در نوشتن مشکلات خاصی مشاهده می گردد که تاکنون هیچ برنامه ی منسجمی در نظام آموزشی برای رفع مشکلات نگارش دانش آموزان ارائه نشده است
تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم کلاس پنجم وجود دارد شامل موارد زیر است:
عنوان مطلب در رابطه با ضعف درسی
پیشگفتار در رابطه با ضعف درسی
مقدمه موضوع در رابطه با ضعف درسی
شناسایی مسئله در رابطه با ضعف درسی
توصیف وضع موجود
اینجانب …. مدت …. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اکنون نیز در آموزشگاه …… مشغول تدریس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتی درس را تدریس می کردم و با دانش آموزان در کلاس املا کار می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این دانش آموز ان ایمان در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود . و مشکل توالی دیداری داشت . با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد درکلاس آرام و قرار نداشت بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشویق ایمان را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را دراو برطرف سازم؟ گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ضعف درسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف درسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با ضعف درسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف درسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با ضعف درسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف درسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف درسی
نتیجه گیری در رابطه با ضعف درسی
پیشنهادات در رابطه با ضعف درسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف درسی
می کردم تمام سعی من بر این بود تا دانش آموزانم مشکلی در نوشتن نداشته باشند. زیرا هر معلّمی آرزو دارد که دانش آموزانش درس های او را بهتر و آسان تر یاد بگیرند و گفته هایش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ کند.در بین این دانش آموز ان ایمان در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان دیگر نبود . و مشکل توالی دیداری داشت . با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد درکلاس آرام و قرار نداشت بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشویق ایمان را به درس املاء علاقه مند سازم و مشکل توالی دیداری را دراو برطرف سازم؟ گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ضعف درسی
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف درسی
انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با ضعف درسی
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف درسی
گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با ضعف درسی
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف درسی
تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف درسی
نتیجه گیری در رابطه با ضعف درسی
پیشنهادات در رابطه با ضعف درسی
منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف درسی